Förbannade Doktor Glas!

ÅHHH! Jag vill bara dö! Just nu läser jag världens sämsta bok ever, den är så sjukt tråkig! "Dr Glas" utspelar sig 1905 och är skriven i dagboksform - med andra ord; doktorn skriver sina tankar om sitt misslyckade, kärleksfattiga liv. Ni hör ju hur det låter.

Problemet är dock inte att jag inte vill ta mig igenom den - utan att jag inte klarar av det. Jag har (utan att överdriva) somnat vid 5 seperata tillfällen med boken i handen. "Helt otroligt" som pappa hade sagt. Hur i hela friden är det tänkt att Samar ska läsa ut den om hon somnar efter 3-4 sidor?!?

Igår natt vaknade jag vid 2 tiden och märkte att jag sovit med lampan tänd och boken i handen. Lyckat va?


Förbaskade Doktor Glas.


Ni vet att man inte ska dömma en bok från dess omslag - I detta fall stämmer detta till 100%. Låt dig inte luras av det coola omslaget!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Henrymaria

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-06-13 @ 08:04:34
URL: http://henrymaria.bloghy.com
Postat av: louize

Håller också på med Doktor Glas man kommer aldrig igenom den :) Har du läst ut den nu?

Ha en bra dag :)

2012-03-22 @ 09:33:12
URL: http://pappasflicka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0