Guess this is good bye for now...

Hejsan alla vetekakor där ute. Tänkte lämna en snabb hälsning innan jag beger mig mot drömmarnas värld. Ska nämligen åka till S-holm imorron och kommer inte hem förrens på måndag. Det blir den årliga SUM-konferansen som ska gästas och det kommer att bli superkul!!! Woho! Ska försöka få tag på en dator där nere, men jag kan inte garantera något. Så att ni inte blir helt galna i huvve' från min frånvaro kan jag väll bjuda på lite bilder from the barndommen.






Pinglan i grå jacka är den som ni läsare känner till som Anagina.



/Samar



Kommentarer
Postat av: hel(g)ena

Oh samar, din pose på sista bilden är to die for alltså

2010-04-01 @ 23:26:17
Postat av: hamodi

hahahahahah nadas ansikte på 2 bilden

2010-04-04 @ 11:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0