HP närmar sig

Ack så synd att högskoleprovet står och lurkar runt hörnet. Ska plugga massa idag och försöka packa lite senare på kvällen inför vår Stockholmresa.

Lite of topic sådär men igår när vi satt och åt utspelade sig denna scen:
Jag: Åhh, jag tycker så synd om folk när de köper fula presenter.
Syrran: Jaa, speciellt om de är dyra.
Jag: Eller hur, som den där superdyra väskan som du fick på din födelsedag. Sällan du ska använda den lixom.
Brorsan: Eller som de där vita väskorna pappa köpte från Tallin som ni hatade.
Jag: JAG VET! Tycker så synd om pappa - han försökte men det gick inte.
Syrran: Men de var ju ganska snygga ändå.
Jag: ? Skojjaru? Det var en örn på min.
Brorsan: Ja? Om du hade haft den så skulle alla kurdiska killar kräla efter dig.
/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice beltbuckle.

2010-04-01 @ 13:03:57
Postat av: heleeeeeeeena för 100000 gångeeen föfan ja är jobbi

När jag läste din rubrik och såg "hp", gissa vad jag tänkte på?

2010-04-01 @ 23:29:00
Postat av: smr

Kan inte komma på... En ledtråd?

2010-04-05 @ 21:02:46
URL: http://retardsunites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0