Träningsvärk

Idag har Samar träningsvärk. Vanligtvis gillar Samar att ha träningsvärk då hon får en liten kick av det - men inte idag. Samar har nämligen väldigt ont i nacken. Väldigt ont...

Så jag har träningsvärk i vaden, rumpan, ryggen, armarna och nacken. Fatta hur jobbigt det är att gå runt och ha ont i nacken? Skulle träna igår (har träningsvärk sen i onsdags) och jag klarade knappt av två situp. Vilket clowneri!

Nu ska jag försöka skriva lite på ngn uppsatts. Vi ses senare va? Btw, vart i hela friden har alla stammisar tagit vägen? Kom tillbaka, snälla. Saknar er...

Om ngn undrar varför jag tränar så kan jag berätta att jag förbereder mig inför beachen 2010. Har köpt denna supersnygga bikini som jag ska rocka(!) - bara jag kommer in i den.


/Samar

Kommentarer
Postat av: jasmin.k

jaj jag önskar att jag hade en sådan bikini

jag hoppas värkligen att du vinner



beachen 2010!



lycka till!

2010-04-17 @ 12:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0