Bra boktips?!

Finns det ngn där ute - i den stora vida världen - som kan tipsa om en bra bok?! Har lovat mig själv att jag ska hinna läsa ut 4-5 böcker innan skolstarten om 2 veckor.. Har dock lite problem med att hitta en bra bok - och det är här ni kommer in! Jag vill ha minst 2 böcker på engelska & 2 på svenska.. Har du något bra boktips, lämna det gärna.

Är btw fast med en skitbok från skolan som vi måste läsa ut under sommarlovet. "Gullivers resor" kallas sömnpillret som är en så kallad "klassiker" från 1700-talet. Fyy vad svårt det ska vara att hålla ögonen öppna med denna i handen!
/Samar

Kommentarer
Postat av: LL

Jag har några bra boktips :D

Nicholas Sparks - The Lucky One

Joy Fielding - Still Life

- Whispers and lies



Jane Austen har också alltid bra böcker :D

och såklart Stephenie Meyer med!



(Det står mer om de tre förstnämnda på min blogg ;)

2010-08-15 @ 15:42:55
URL: http://thetruthaboutlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0