Mummelfia är mitt nya jag

På senaste tiden har jag haft problem med att folk inte riktigt hör vad jag säger.. Detta har aldrig varit ett problem för mig innan (då jag brukade tala tydligt) men för någon anledning så pratar jag väldigt otydligt och tyst nu för tiden. 

Det värsta är att jag själv märker att folk inte riktigt uppfattar vad jag säger, så då kan jag helt plötsligt stanna i en mening och säga "Hörde du vad jag sa?" eller att jag upprepar samma mening igen men mycket högre. I värsta fall inser jag halvägs in i en mening att folk inte hör vad jag säger och jag börjar nästan skrika; "Skulle du kunna HÄMTA DEN DÄR BOKEN TILL MIG?"

Jag vet bennemej inte vad jag ska ta mig till. Kanske borde jag gå till en talpedagog? Vad tycker ni?



/Samar




Kommentarer
Postat av: Anonym

vsd heter din syrra NADA BLOGG??? SVARA SÅ FORT DU KAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-08-28 @ 15:47:33
Postat av: Anonym

VAD INTE VSD SORRYYY

2010-08-28 @ 15:48:09
Postat av: smr

Syrran har tyvärr ingen blogg längre. Hade 2 st men lade ner båda.

2010-08-28 @ 15:59:35
URL: http://retardsunites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0