Samars adamsäpple

Åhhhh!! Idag känner jag mig som en ung kille som äntligen har blommat. Min röst är hes och jag känner & ser ett vacket adamsäpple som ploppat fram. Jag är så stålt! Tror till och med att jag ska börja raka mig i ansiktet, bara för att visa hur mogen jag känner mig!



Suck och stön och dittan och dattan. Mår som ni kanske försår som ett äckligt sjukt moln och tror att jag verkligen fått nått skumt. Symptom: Ont i halsen, ont i öronen, ont i huvudet. Någon läkare där ute som kan diagnostisera mig? Någon?

/Samar

Kommentarer
Postat av: Nada

är du stålt ? hhahahaaha hur i helvette kan du få 20.0??? det heter stolt om du fortfarande inte vet vad jag syftar på.

2010-08-24 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0