Arabisk tv

Kan inte arabisk tv bara ge upp? Fattar de inte att alla program som går på arabisk tv är allt från uppskattade. Antingen så är det en talkshow, som alltid ä lika tråkig. Eller så är det en "mosalsal" (dvs. serie) som är dubbat från turkisk tv. Har vi tur får vi även se en fullspäckad arabisk serie som innehåller översminkade skådespelare och en kvinnas skrik var 3min. Sist men inte minst, det absolut värsa: Arabiska sång tävlingar! Gu vad de alltid ska hålla på! ETT ENDA UPPTRÄDANDE ÄR EN HEL JÄKLA FILM!  De står seriöst och uppträder med 100 bakdansare + rekvisita & matchande senkläder. Dessutom låter alla exakt likadant! ÅHH! NI SUGER!

Jag vet inte om det har framstått så tydligt än, men jag absolut HATAR arabisk tv! DÖÖÖ! SNÄLLA. DÖÖ!!



Det är nästan så att jag låter bilden tala för sig själv. Är det inte typisk arabtv?!? Mycket smink & skrikande/gråtande kvinna.

/Samar

Kommentarer
Postat av: Lina

turkiska serier är ju bra:D hahaha

2010-02-23 @ 22:04:43
URL: http://linananana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0