Hejsan mittebejsan,

Hajj! Veerrri najs to bi bäk! Hur mår alla?

Vet ni vad jag hatar? Att 7:or aldrig får göra något på Kemin? Asso guu va tråkigt, seriöst! Så här lät det när jag pratade med läraren på lektionen!

Lärare: Vi ska göra något på onsdagen så alla som har långt hår måste ta med hårband!
Jag: Va? Ett experiment ? (Värsta nyfiken)
Lärare: Ni får se...
Jag: OMG! Vi ska göra ett experiment! yeey! (asglad)
*Lektionen slutar*

*Tisdag*

Jag: Jaa! Imorrn blire experiment!
Kille : Grattis Modi.

*Onsdag*
(Jag kommer från arabiskan *de har redan börjat med lektionen* och springer in mot klassrummet)

Jag: Har ni börjat!?!?!?
Lärare : Nej.
Jag: Yes!! (sätter mig ner)
Lärare: Okej, jag har tagit med mej massor av saker.... (asglad *kolla bilderna nedan sen*) ...och vi ska beskriva dem.
Jag: Va? Inget experiment?
Läraren: Nej.

Så här såg det ut!

Jaa!

Vad?

VARFÖR?

No!

Nooo!

Nooooo!

Nooooooooooooooooo!!!!!!!!

/
Modi


Kommentarer
Postat av: jazz

ahahahaha modi shit va ful!

2010-02-03 @ 18:24:14
Postat av: Anonym

jaa du har rätt :/ hahah kom över den perioden ett tag men nu är den tbx =( så jävla jobbigt när man kämpat o får tbx skit betyg? .. förresten, går du i gymnasiet?

2010-02-03 @ 19:11:18
URL: http://zaarra.blogg.se/
Postat av: Meriem yaao .

Ahww, tack för din så söta kommentar! Thäänks! :) HAHAHA alltså, älska dina bilder där, för kuliga ^^ :D

2010-02-03 @ 22:19:18
URL: http://khadeeja.blogg.se/
Postat av: Ana Gina

Modi din tönt,ofta du går i sjuan? Hos mig är ni alla max 10 år.

2010-02-04 @ 01:04:05
URL: http://anagina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0