Om jag hade en pistol hade jag skjutit dig i ansiktet

Alltså Modi dödar mig! Inte nog med att han är besatt i bloggen och tvingar mig att skriva inlägg hela tiden - men han insisterar på att sitta 5 cm från mitt ansikte och andas på mig! ÅHHH! Modi dra! Jag sätter mig, börjar skriva, sen kommer han: "Vad skriver du?" Medan han andas på mitt ansikte. Gå härifrån! Och sluta andas!


Modi bygger & decorerar pepparkakshus.


Modi och Jasmin. Hahaha, typiskt Jasmin att alltid gråta! Det roligaste är att våra föräldrar inte tröstar henne, neej, de tar kort på henne istället.


Samar & Modi on the dance floor!


Spiderman Modi.


Diva eller modell Samar? Avgör du själv...

/Samar


Kommentarer
Postat av: hamodi

hahahahahaahahha samar och modi dansar har aldrig sett dom dansa

2010-02-06 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0