SVT lurar oss

Så melodifestivalens första vinnare har just gått vidare. Som skitturen jag har så missade jag den enda låten jag ville höra - nämligen Keep on Walking (vinnarlåten). Nu har jag suttit och googlat i 5 minuter och jag kan inte hitta ett spår av låten. Tönt SVT har tagit bort den och it's spårlöst gone. Något annat intressant jag dock hittade var en artikel som påstod att det var Salem Al Fakir som var den andra webbjokern (Darin den första). Alltså SVT? Driver ni med oss? Dem startar en webbjokertävling där 100-tals bidrar och vilka vinner, om inte välkända artister! ÅHHH! Så fake! Skit på er SVT, ni lurar folk att rösta, men så tar ni in Darin och Salem istället.

Jag känner mig otroligt lurad! Ofta jag spenderade 5 kr på att rösta för att sedan bli blåst så att ni kan ta in tidigare kändisar istället! ÅHHHH! Idioter!

 
Salem Al Fakir och...


...Darin, som gömmer sig för någon? Är det mig? Du gömmer väll dig inte från mig?!? (Men det är ju min fördelsedag....)

/Samar

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Hej Jo det stämmer Jag ska ner 50kg det är inte att ta i tyvärr. Vill ej skriva mnin vikt för jag skäms över den Målet är 50kg eller mer.

2010-02-06 @ 23:48:35
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: rmi

men din banan!!! åhhhh



webbjokern e de gina var med i ...JOKER är 4 artister som väljs ut av svt. de restrerande bidragen väljs av en jury men just de 4 väljs av svt och dessa va Darin, Salem, peter göback och ngn till tjej...



känner du dig inte som en idiot nu samar? va? va? va?'



asså han gjorde ju din bästa födelsedag så....du hade säkert snor när du sa till han och han vart säkert rädd

2010-02-07 @ 02:42:47
Postat av: smr

Jag hade säkert snor och en mustach. Mumma.

2010-02-07 @ 10:15:49
Postat av: anonym

hur mycket fyller du år

2010-02-11 @ 21:30:05
Postat av: smr

Alltså det var flera år sen, när Darin vunnit idol. (Darin var på turne på samma dag som min fördelsedag.)6 år se, då måste jag ha fyllt 11 år.

2010-02-12 @ 03:37:10
URL: http://retardsunites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0