Tandläkaren

Just nu sitter jag med en sån där plackers i mun. Har borstat tänderna i exakt 3 min och är supernoga. Varför? Jo för att jag ska till the t-docktor tomorrow, eighthundred hours sharp! Jag hoppas att jag har skött mig. Hahah, vilken tönt jag är. Saken är - sen jag gjorde min praktik hos tandläkaren för några veckor sen, har jag faktiskt börjat bry mig om mina tänder och tandkött. Dock har jag funnit en ny känsla av äckel gentemot folks munnar (även min egen), så för varje dag som går äcklas jag mer och mer av att kolla på mina tänder. Jag är helt störd.


Jag fattar inte ens vad dessa tjejer är så glada över. Har samma paket själv & varje gång jag kollar på dem blir jag först smått arg, sen lite besviken. De ser ut som om de är FO-the-7th-hevean-B (fresh-of-the-7th-heaven-boat). Dvs. 7th heaven importer.

-

Här är den videon jag använde för min praktik presentation i skolan. Rami har redan konstaterat att jag tvättar händerna helt fel i slutet och jag hoppas att jag inte förolämpar någon annan med min okunskap. Forgive me master, for I have sinned.  



/Samar

Kommentarer
Postat av: rmi

ÅHHH vill bara lära dig hur man tvättar...det kliar i mina händer, min kropp...vill bara skrika "DU GÖR FEL" men jag håller allt inom mig...

2010-02-03 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0