The power of friskis will set you free

God däj maj happy peoples that reedes this blog. I have som grejt njus to all of the peoples. Modi is finally of the crack and he is no more a dopeboy! Woho! It has been a tuff ride you gajs, BUT WE MADE IT!

Anywho, idag är det tisdag, dvs dagen som friskis kör sitt ultracola styrkepass! Jag har längtat hela veckan på detta! Vet inte vad det är, men det finns något i dem där friskisledarna som tänder eld i baken på en! Man bara vill & vill & vill! Vilka hjältar. (Kollar med beundran). Dessutom finns det en ledare, Cath B, som är så läskig att jag älskar na! Det ser ut som att hon vill slå in ansiktet på mig och jag blir bara mer pepp varje gågng hon "ler" mot mig! Om du ser detta Cath; fortsätt skrämma alla otränade därute!



/Samar


Kommentarer
Postat av: Antontiril

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-02-24 @ 08:13:49
URL: http://antontiril.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0