Frågestund

Eftersom att en av våra två läsare (Jasmin D & Jasmin K) vill ha en frågestund tänker vi vänta tills vi kommer över 10 strecket (läsare) och sedan ha en frågestund. Capish?

Enywey, är det bara jag som finner Facebook värsta beroendeframkallande? För 2 månader sedan tänkte jag att bara töntar som inte har något liv hade det, sedan när jag blev medlem tillslut blev jag mer och mer överraskad, sedan kom den här konverationen på skolan:

Alla pratar med varandra: Vilken level är du? 23! va?ofta, du ljuger!
Jag: Um, vad snackar ni om? (värsta nyfiken)
Kille: Men du vet inte!
Jag: men sääääg!
Kille: Men det heter Farril!!!
Jag: Farril? vafan? vad in the hell is that?
Kille: Men vet du inte ens vad Farril är? *skrattar*
Jag: Nej jag vet inte vad Farril är! (går därifrån)

Jag funderar (Farril? vad kan det vara för spel? Vänta? Farmville?)

Som vanligt så suger alla i Hagaskolan utom blattarna på engelska.



Sii yah lejter terminejter

 / Modi

Kommentarer
Postat av: jazz

hahahaha modi, vrf kan du inte vara rolig när jag är hemma hos er?

2010-01-31 @ 13:09:18
Postat av: haha

HAHA, JAG TYCKER ATT SVENSKAR ÄR FAKTISKT MYCKET BÄTTRE PÅ ENGELSKA!!!!

2010-04-19 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0