Glömt lösenordet

Hejsan alla goa där ute. Som ni kanske/kanske inte har märk så har vi inte uppdaterat så mycket de senaste timmarna. Detta beror på att varken jag eller Modi har haft tillgång till bloggen.

Modi: Samar jag kan inte komma in på bloggen.
Jag: Och?
Modi: Tänk på läsarna!

Så jag satte mig för att skriva ett inlägg, men kom inte in. Sen kom jag på; *justeja* jag hade ju ändrat lösenordet tidigare idag för att sabotera för Modi. Jag är så himla mobbad... Förtjänar en box. Dessutom, som "körsbäret på grädden" så hade jag gömt vad töntkoden var. Jag borde bannas från bloggen.

För att göra ett tråkigt inlägg något bättre bju jag på en bild från Nadas unga dar;


/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0