Sanningen är att jag inte bryr mig

Till alla där ute som har något negativt att säga: Jag bryr mig inte om vad du tycker/tänker om mig! Om du tycker att jag är otrevlig, fine. Om du tycker att jag gör något fel, fine. Om du tycker att jag smutskastar mig religion, fine. I don't give a rats as. Det spelar ingen roll för mig vad du tycker för du har ingen rätt att dömma mig. Som headern säger, "Don't get it, leave!" and please, don't leave a trace behind!


Och jag kommer att fortsätta ha ett leende uppmålat oavsätt vad alla surisar därute tycker! 

/Samar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt sagt!! (thumbs opp) :D

2010-07-12 @ 15:24:13
Postat av: zenab

You go girl!

(jag la upp videon med glozelle på min blogg. hopåas du inte tar illa upp:)

2010-07-15 @ 19:03:29
URL: http://onreplay.blogg.se/
Postat av: mrs moi

jag är inte en sur person, men jag e sur på dig....

2010-07-22 @ 15:41:03
URL: http://eralsv.blogg.se/
Postat av: srah

ta av dig hijaben om du ska spela tuff och inte bry dig om sanningen.

och sanningen e ju du...

2010-07-22 @ 15:42:03
Postat av: jag gillar inte araber

jag e inte rasist, men jag gillar inte araber.

För många anledningar..och du vet säkert vilka, titta bara på dig...:)

2010-07-22 @ 15:43:58
URL: http://antiarab.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med. Om du tycker att du är trevlig så är du inte det mot svenska folket :)

2010-07-22 @ 15:46:00
Postat av: smr

Nä du anonym, nu fattar jag verkligen inte vad du menar. Om du läser kommentaren innan du skickar dem, kontrollerar om det finns några grammatiska fel - så kanske jag kan förstå vad du säger. Du gillar inte mig för att jag är arab, du är inte rasist men du tycker att jag behandlar svenskar fel?! Did I get it all?!

2010-07-22 @ 17:09:26
URL: http://retardsunites.blogg.se/
Postat av: Anti arab (inte mot svarta, chineser, judar, muslimer etc

Jag avskyr araber, och tro inte att jag vågar säga det

för att jag sitter bakom datorn, nej! Jag skulle kunna

åka till ett arabiskt land och skrika det.

2011-10-28 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0