Imorgon åker vi till London

Yeeeey!! Imorgon vid 11-tiden åker jag och syrran till London! Vad kul det ska bli! :D Just nu sitter jag och packar som bara den och vet inte riktigt hur jag ska hinna klart... Hoppas på att stänga väskan ikväll så att jag kan ta det lurre imorron.

Eftersom att ni läsare har varit så snälla tänkte jag bjuda på lite bilder från en tidigare Londonresa. Detta var första gången jag och syrran åkte ner, för nästan 6 år sedan :)... Ha överseende till våra extremt fula kläder osv, jag var ju trots allt bara 11/12 år gammal..


Jag, syrran & lillkusinen.

Madame Tosue:













Morbror, syrran, random vakt & jag.






Min supergulliga släkt som vi får bo hos.








Greenwich-gränsen.



/Samar


Kommentarer
Postat av: sven svea svin svar slask sundsbruk svensson

ni ser ju ut som pictur modeller vill du ha en supp någon gång?



xo xo anonym......................men vänta mitt namn står ju där!! syllly me'!!

2010-06-06 @ 16:36:43
Postat av: fa´nay nay ...............

oh ggggggggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrlllllllllllllll



you är mestup!!

du srev ett gammalt inlägg här om månden om my siter och du tog ett gammalt foto och hon blev jätte andry!!!!hon gick ner 3 gram and she fell fat so get youre blip!"#¤%&/())))))))))))(/&%¤#"""""!"!!!""##¤#%¤%%&%&%&% oveer here !!SERIOUSLY im to fat!

2010-06-06 @ 16:53:07
Postat av: angela häst älskare från hästklubben

på tisdag ska vi få rida barbacka med kosmos och frida!

2010-06-06 @ 16:57:59
Postat av: ben men kalla mig för Rullgardina Krysmynta Efraimsdotter långkalsång

LEVE BRITNAY ALONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-06 @ 17:00:50
Postat av: Christina

guuuuuuuuuud va vackert hår du har! <3

2010-06-06 @ 22:42:14
URL: http://ceha.blogg.se/
Postat av: pinglan

Hoppas ni får en trevlig resa nurå:) hälsa london!

2010-06-08 @ 12:31:29
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0