Sanningen är att jag haft annat för mig

Hurrnini söta läsare! Ni kanske inte förstår varför jag är så dålig på att uppdatera, men sanningen är att jag fått något av ett liv på senaste tiden - och helt enkelt inte pallat bosätta mig framför datorn för några ynka inlägg. Det är sommarlov, solen skiner, jobbet kallar, övningskörningen har kommit igång på riktigt och jag hatar datorer. Hur ska jag förväntas uppdatera varje dag!?

Jag ska i vart fall göra ett försök. Jag kan inte lova ngt, men en uppdatering/dag tror jag att jag kan ordna. Hare super!!!



/Samar

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Glad midsommar! :D Hoppas du får en kanonbra dag! :)

2010-06-25 @ 14:17:38
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0