Anmälan av bortappad ägodel

-Hej.
 *
-Jag skulle vilja anmäla min planering som bortappad ägodel.
 *
-Jaa, jag har tappat bort min planering.
 *
-När såg jag den sist? Det måste nog ha varit igår. Jo, det var nog igår. Tror till och med att den låg i mitt rum.
 *
-Beskriva den... Jo den var vit. Det var vita pappar, säkert 10-20 papper i en ihophäftad hög. Jag minns att det fanns ett papper för varje vecka och det fanns papper till och med vecka 23.
 *
-Hur såg den ut sist jag såg den... Jo jag minns att den var fullspäckad. Prov, uppgifter och massa annat var inbokat. Olika färger! Justeja! Det fanns olika färger! Jag minns nu, jag hade markerat olika saker med olika färger - beroende på prioriteringsordning.
 *
-Jaa, det var allt jag minns!
 *
-Återkomma? Vadå återkomma! Jag vill ha den nu! Ska ni hjälpa mig eller inte! Ska vi inte sätta upp affischer? Hittelön? Utreda brottet? Tänk om någon tog den!
 *
-Nähä! Jag behöver inte ens er hjälp. Jag kan hitta den själv.
 *
-HEJDÅ DÅ!



Skämt å sido. Jag har tappat bort min planering. Icke bra! Hur ska jag då veta vad jag ska plugga? Jag är beroende av den. Har du sett Samars planering? Kontakta Samar på henns mailadress så kanske vi kan komma till botten av detta. Ps. Det går även bra att kontakta via kommentarfältet. Ds.




Update: PLANETINGEN ÄR HITTAT! ALHAMDULLILAH! Den var lite ärrad och chokerad när vi hittade den, men vi lyckades få den till sin rätta ägare utan svårare besvär. Följande bilder kommer från brottsplatsen. Känsliga tittare varnas.










Tack så mycket för att ert stöd! /En lättad planering-ägare.

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0