Blandade känslor

Ska jag vara glad eller besviken? Jag tror jag är en smula av båda. Ni ser, idag hade vi fysikprov - jag kan nog konstatera att det inte var det bästa jag har gjort. Tror jag kan få Vg, men va skjutton, ska jag verkligen nöja mig med det? Det är inte hela världen, har ju fått bra på de tidigare proven, men endå - får jag G kommer jag gå till läraren och gråta. Hahahaha, kommer att ge henne en stor scen.

Nu till den glada delen. JAG HAR FIXAT SOMMARJOBB! WOHO! Jag lovar - har sökt i 4 år och aldrig fått jobb. Saken är, jag hade inte ens sökt. En lärare på NV hade kontaktat mig & en kompis och frågat om vi var intresserade av att jobba som lärarassistenter på sommaren. YEEY! Det kommer bli askul! Så peppad!

Vill ni ha en bild? Här! Detta är min växt. Jag tycker väldigt synd om den. Tror den hade fullt med blad när jag fick den och nu ser den ut så här...




OH! MY POOR POOR PLANT!

/Samar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahah! Har du dödat växten?

2010-03-26 @ 23:17:10
Postat av: bennifer

aha, vita med tryck?

kan du förklara dem lite mer.

2010-03-27 @ 11:47:13
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/
Postat av: amanda

smr: hahahah grattis du kunde bara ha frågat :)

2010-03-27 @ 12:55:02
URL: http://amandys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0