Can't a girl dream?

Tydligen inte! Under den senaste veckan har vi äntligen fått lite solljus i vår lilla mörka vardag, men idag krossades alla vårdrömmar! Vaknade av att det var iskallt i rummet och när jag kikade ut genom fönstret såg jag till min förfasan att det snöade! ÅHHH! INTE NU IGEN! Ska vi aldig få se våren?!?! Blir alltid så deppig när tönt-snön ska komma och krossa mina vår visioner.

Slutgnällt för idag? Japp! Ska sova nu i några timmar så att jag är pigg för att plugga fysik på kvällen. Tror det eller ej, men jag är ganska peppad för att få börja plugga. :D

En liten bild från dagen snöstorm!




/Samar


Kommentarer
Postat av: v

du är så snygggg!!! ( en kille 16 år)

2010-03-18 @ 17:26:59
Postat av: Modi

Du är otroligt fuuuuul! (en kille 13 år)

2010-03-18 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0