G'dagens?

Idag ska jag plugga som aldrig förr! Har matteprov imorgon och vill verkligen sätta detta prov. Fick VG på förra och vägrar få det i slutbetyg - dessutom sägs Matte D vara den lättaset kursen så det blir väldigt pinsamt om jag failar denna... Kan ingen peppa mig?! Peppa, peppa, PEPPA för skjutton!

Förutom provet har jag en svenskauppsats som är due tomorrow. Det är ngn uppsatstävling där första priset är 7000 kr. Jag kommer aldig vinna, men jag vill ändå göra bra ifrån mig.

Justeja, glömde arabiskaläxan. Jag får väll försöka klämma in en timme arabiska också.

Vad mycket snack om plugg hurrneni. Ska försöka lägga ut dagens lite senare, tills dess får ni nöja er med en bild på hur det ser ut när Samar pluggar.




På bilden: Jag och min bästa vän fysiken på vår dejt i fredags. Sorry Jasmin, men jag har ersatt dig. Du kommer aldrig att tillfredställa mig på samma sätt som fysiken! Our relationship is finished!

/Samar


Kommentarer
Postat av: mija

bra samar studera och studera

2010-03-29 @ 18:40:10
Postat av: smr

Hahahaha! Någon som kan gissa vem som skrev kommerntaren ovan?

2010-03-29 @ 18:59:28
URL: http://retardsunites.blogg.se/
Postat av: Helgena

Åh naturandan! Själv sitter man med en rapport på några dussin sidor som ska vara inne om två dagar. Det fina med det hela är att jag själv valde uppsatsen, då jag lika gärna kunde ha gjort en film, en redovisning eller ett seminarie. Nej, men bättre är att lägga ner dessa cirka 300 extra timmar på uppsatsen, för jag vill ju inte "faila" kursen. Fyfan, VG är det värsta jag vet.

2010-03-29 @ 19:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0