OMG! I CAN'T BELIEVE YOU NEVER TOLD ME I WAS ADOPTED!!!

INGA FLER LÖGNER!!  NU ÄR DET NOG! Mamma, Pappa, jag vet att jag är adopterad. JAG HAR RÄKNAT UT ALLT! Alla gånger ni kallat mig son, alla gånger ni påstått att ni är stolta över mig. Det har bara varit lögner!

Det hela började när jag för 5 minuter sen började fundera på varför det kommer sig att jag sover på dagen men är vaken (och pluggar) på natten. Det var då det slog mig: Allt är bara lögner. Påståenden jag köpt hela mitt liv.
Jag började spekulera kring det hela och kom fram till att jag troligtvis blivit adopterad av antingen en uggla eller en fladdermus.

Åhh! MINA RIKTIGA FÖRÄLDRAR?!? VART ÄR NI?!?! Jag måste bara hitta er! Det känns som att ni kallar på mig. Som att en viktig del av mitt liv saknas. Planen är: 1. Kontakta "Spårlös" (tv4). 2. Spela offer. 3. Hitta mina riktiga föräldrar. 4. Skilja mig från denna fejkvärld. 5. Leva heltid som uggla/fladdermus.

Problemet är; hur i hela friden ska jag veta vad jag leta efter. Antingen är jag ju fladdermus eller uggla. Man kan ju' intä va båda! Jag skulle nog gissa på uggla, då jag är så smart och sånt... Men, saken är, hur ofta hör man talas om en "halv människa- halv uggla"?!? Finns dem ens?! Jag menar, fladdemänniskor finns ju, alla vet ju att vampyrers exestens är bevisad. Men uggelmänniskor?!

Så många frågor! Så få svar! IMORGON SKA JAG BANNEMEJ KONFRONTERA MAMMA & PAPPA! ELLER "MAMMA & PAPPA". DET KÄNNS SOM ATT JAG INTE ENS KÄNNER DEM LÄNGERE!!! FÅ SE VILKA URSÄKTER DE HOSTAR UPP!




Papa?!?



Papa?! Is that really you? You came back for me?

/Samar


Kommentarer
Postat av: jazz aka fladdermous

ååhhh är det verkligen sant? jag so trodde att jag var ensam

2010-03-04 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0