Onsdag

Idag hade vi påskdans på skolan. Hahahaha, jag tror vi kan konstatera att jag inte är bäst i världen på foxtrott och bugg. Jag gjorde fel hela tiden och fattade aldrig vilken snurr killen skulle ta. De fick varna mig; "Nu kör vi en dubbelsnurr, sen går du bakom mig och vi slutar med armana över axlana."

För övrigt kan jag berätta att jag har en bok som jag sa ha läst ut tills imorgon. Bara 230 sidor kvar. Yeey. Här kommer dagens:






Jag ser att tröjan ser lite fläckig ut, men det är bara vatten. Hade just tvättat händerna.

/Samar

Kommentarer
Postat av: Ajla

Sv: haha nej jag ser inte ut så, tyckte bara bilden var kul :P skorna kostar 169 kr har jag för mig :)

2010-03-25 @ 01:21:33
URL: http://ajlasworld.blogg.se/
Postat av: Ana Gina

hahahahaha "det är islam som landat på nadas huvud" hahaha. Samar du ägde igår, jag blev stolt!

2010-03-25 @ 08:23:33
URL: http://anagina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt armband.

2010-03-26 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0