Some från Göteborg?

God eftermiddag alla söndags-glada. Idag har jag pluggat. Det var allt.

Nejdå! Jag har ju såklart någonting trevligt jag vill dela med mig. Ni ser, det finns en IP-adress som återkommer gång på gång på gång i mitt kommentarsfält och detta gör mig väldigt nyfiken. Vem är du? Vart är du? Hur är du? När är du? SÅ MÅNGA FRÅGOR, SÅ FÅ SVAR! Jag har snokat lite och kommit fram till att "Some" är från Gbg. Snälla Some, om du ser detta, stop being such a Voldemort and show yourself!



Some aka nb? Is that really you? I sure hope not.

/Samar 


Kommentarer
Postat av: some

I is a boy (16 år)

PLuggar i gymnasium, spelar fotboll, kommer från ett land som börjar på A > ligger i Asiens hjärta.

Är muslim, har svart långt hår nej inte hippiestyle( orkar inte stå framför spegeln o fixa håret varje dag). Gillar att checka in andras bloggar inte wannabe bloggar utan normala bloggar. I is not blogging myself. Har pluggat 3 dagar i rad nonstop och nu är jag "sjuk"> lite ont i huvud.

Du har en grym blogg, du behöver bara uppdatera den lite så blir den superduber.

2010-03-29 @ 10:07:58
Postat av: smr

Stackare, nonstop i 3 dar. Jag tror jag kör din taktik nu ett tag jag med... Vad pluggar du då?

2010-03-29 @ 17:57:58
URL: http://retardsunites.blogg.se/
Postat av: some

pluggar samhäll inrk. samhäll. du då

2010-03-29 @ 19:33:11
Postat av: smr

Natur, vad annars? Btw, jag kom på vart du kommer ifrån. Eller kom på och kom på - jag kollade i vår atlas och det fanns bara 3 länder som började på A i Asien. :D

2010-03-29 @ 19:43:11
URL: http://retardsunites.blogg.se/
Postat av: jass

Afrika? hhh jaaj får jag också vara med?

2010-03-29 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0