Beautiful blogger awars



Kolla vad jag har fått! Woho! Sällan jag lixom?

Om jag har fattat det hela rätt så medför detta "pris" en uppgift. Jag ska tydligen skriva ner 7 st bloggar som jag skickar priset vidare till + att jag ska skriva ner 7 saker om mig själv. Då jag bara följer totalt 3 st bloggar - varav 2 redan har fått detta pris, blir det så gott som omöjligt för mig att lista 7 st bloggar. Istället får ni nöja er med 7 saker om Samar.

1.
Jag hatar oliver och tycker att ost är överskattat.

2. När vi var nyinflyttade i vårt hus var jag jätterädd för fönstret i mitt rum. Vågade inte kolla ut genom det för jag var rädd att en "flicka" (med vit klänning, långt svart hår & spökansikte) skulle ploppa fram.

3. Jag är sjukt rädd för grodor. Har världens västa fobi!

4. När jag blir riktigt arg gråter jag.

5. När jag var liten ville jag bli dans koreograf. Ville hitta på danssteg till bla. Brittney Spears.

6. Jag älskar att duscha. Kan stå i en timme i duschen.

7. Jag tar illa upp när folk kallar mig pluggis. Inte för att jag tycker att det är töntigt - utan för att jag aldrig pluggar och därför förtjänar jag inte att bli kallad det.

/Samar

Kommentarer
Postat av: pinglan

Nää, vad hade du sett för film för att bli rädd för ditt fönster?? hihi, tokfia!

2010-05-02 @ 17:54:06
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0