Bröllopsfeber & En favorit i repris

Igår drog jag och las familjas på bröllop. Det var faktiskt ganska så kul med mycke mat och glädje. (Hahaha, kunde inte ha sagt det bättre om jag försökte.) Hursomhelt så blev det många egobilder på Samar som FYI bar en favorit i repris. Checka in bilderna vetja! (Haha, idag är jag för bra.)




Slisk-syskonen.


Nada & mamma.




Senare när vi kom hem & Samar fick tag på kameran:



Leende grön-bruna ögon. Tarla la la laaa'aa
. Visst vet ni att denna låt är dedigerad till mig?
 

Notera de supersnygga armbanden & ringarna! Tack till mina kära vänner som har införskaffat dessa till mig!
/Samar

Kommentarer
Postat av: majedeh

Hej hej

Jag kan inte låta bli att fråga, vart ifrån köper du dina sjal?:)

Jag bär också sjal.

2010-05-16 @ 14:22:35
Postat av: smr

Hej Majedeh :)



Alla enfärjade sjalar som jag har är köpt här i Sverige. Passade på att köpa in flera färger från bla. Cubus som hade en stor rea. Annars bruka jag köpa dem lite här och var, det bruka då vara halsduks-sjalar men de funkar ju exakt lika bra! De tunnare sjalarna är alla köpta utomlands. :)

2010-05-17 @ 17:12:52
URL: http://retardsunites.blogg.se/
Postat av: majedeh

tack tack <3

2010-05-17 @ 20:10:01
Postat av: Ahmed

Hej på dig, jag menar inget illa nu men alltså ni kallar er för muslimer och reilgiösa och hela familjen finns på internet? Varför har du ens en blogg? Ni lever ju då som alla andra, så slöjan är nog onödig.

2010-05-25 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0