Gamla inläggen äger

Idag är jag så lat att jag inte pallar skriva ngt nytt inlägg. Istället kopierar jag bara in ett roligt inlägg som min bloggkompanjon skrev för ngn månad sen..



                                                              HEJSAN MITTBEJSAN

Hajj! Veerrri najs to bi bäk! Hur mår alla?

Vet ni vad jag hatar? Att 7:or aldrig får göra något på Kemin? Asso guu va tråkigt, seriöst! Så här lät det när jag pratade med läraren på lektionen!

Lärare: Vi ska göra något på onsdagen så alla som har långt hår måste ta med hårband!
Jag: Va? Ett experiment ? (Värsta nyfiken)
Lärare: Ni får se...
Jag: OMG! Vi ska göra ett experiment! yeey! (asglad)
*Lektionen slutar*

*Tisdag*

Jag: Jaa! Imorrn blire experiment!
Kille : Grattis Modi.

*Onsdag*
(Jag kommer från arabiskan *de har redan börjat med lektionen* och springer in mot klassrummet)

Jag: Har ni börjat!?!?!?
Lärare : Nej.
Jag: Yes!! (sätter mig ner)
Lärare: Okej, jag har tagit med mej massor av saker.... (asglad *kolla bilderna nedan sen*) ...och vi ska beskriva dem.
Jag: Va? Inget experiment?
Läraren: Nej.

Så här såg det ut!

Jaa!

Vad?

VARFÖR?

No!

Nooo!

Nooooo!

Nooooooooooooooooo!!!!!!!!

/
Modi


Kommentarer
Postat av: lars

din förra kompanjon verkar ju hel skön

2010-05-20 @ 14:51:03
Postat av: britt-marie

håller med lars! han verkar ju helrolig!

2010-05-20 @ 14:51:51
Postat av: åsa flåsa

båda som skrivit innan mig har helt rätt! han är bäst! lätt världens bästa människa! ultimatum de mutatum de la wara´ al 3enab

2010-05-20 @ 14:53:16
Postat av: Anonym

HAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-21 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0