Grillfest med familjas

Tjenixen alla söndagsmänniskor. Den dåliga uppdateringen beror på att jag under förmiddagen bosatt mig i Kemins trevliga värld och inte riktigt "pallat" slå på datorn. Strax ska vi alla bege oss mot grillfest hos ngn bekant som fyller 40. Om ni hoppas extra mycket så kanske jag slänger upp några bilder senare ikväll. Tills vidare; Glöm inte bort att du ÄÄÄÄGEER!



Las familjas minus pappa. Ni som har gissat på att Samar är barnet i pokémon-byxorna har gissat helt rätt.

/Samar

Kommentarer
Postat av: Arg helge

L-A F-A-M-I-L-I-A Samar.. Herregud, du skriver fel hela tiden och nu stod jag inte längre ut.

2010-05-23 @ 21:28:30
Postat av: rami

mashalla...fostan nada ktiir helow...jag vill ha den själv..



MINA BARN KOMMER INTE ATT BLI MOBBADE!!!

MINA KOMMER VA SNYGGA, KLÄÄDDA I SVART OCH DRICKA KAFFE FRÅN 3 ÅRS ÅLDER OCH BRÄNNA DINA SNORBARN (darin konserten - samar-snor-utanbh-rufsigthår-)MED KAFFE...DOM SKA KASTA KAFFE PÅ DIG MED...!

2010-05-23 @ 23:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0