Idag är ingen vanlig dag - Idag får man presenter :D

Hahahaha, först och främst måste jag påpeka att jag hatar när folk skriver "idag fyller jag år", men jag kan inte hjälpa det. Idag blir clownen Sasa 17 år gammal (stort, jag vet) och det känns ju ganska så kul. Jag har haft en superbra dag hittills med superönskade, supersnygga presenter från las familjas och på kvällen blir det partaj med några kompisar. Vill ni veta vad jag fick?




Mamma: "Ohh, det där är en dyr tandborste det!" Själva presenten i sig är lite av ett inside joke från lillsyrran, då jag fick en eltandborste för flera år sen i present och dog av lycka.


Från mamma & pappa fick jag denna supesnygga cykel som jag önskat mig! Tusen tack mina älsklingar!! (Notera kinesögorna som kommer fram varje gng jag är superglad.)

/Samar

Kommentarer
Postat av: Oskar

Grattis på födelsedagen! :) Jag har förresten hört att slöjor går i mode precis som vilka andra plagg som helst. Vet du vad som är "inne" i sommar ? :D

2010-05-14 @ 18:25:30
URL: http://oskarnilssons.wordpress.com
Postat av: Lily

Heyy!!

Ur soo cool :P

I love ur blogg:) please write in english i dont understand...:)

2010-05-14 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0