No way

Skulle just börja ladda upp bilderna när jag insåg att batteriet inte var i. Efter att jag monterat in det och började bläddra mellan bilderna förstod jag att batteriet inte hade varit inne igår heller. Vilken miss!!! Vilken sjukt idiotisk miss! Asså jag fattar inte ens hur det gick till. Ett 20-tal bilder "knäpptes" av olika personer men ingen märkte att kameran var avstängd? Så grymt waak.

Aja, ska sluta sura över det och fortsätta plugga matte ute i solen. Tror jag har blivit 5 gng brunare nu bara efter 20 min. Imorgon kanske jag kan klassas som arab? Vem vet?


Se-se-se-snow white, they call me se-se-se-snow white. Men vem vet? Kanske får byta till Be-be-be-burned white?

Kommentarer
Postat av: zozo

Du är verkligen jätte fin!

2010-05-15 @ 21:35:20
Postat av: samme

Jätttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttte finnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnt machalla

2010-05-22 @ 14:23:03
Postat av: samme

:)

2010-05-22 @ 14:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0