En känslosam Samar gråter alltid

Ibland får jag för mig att bli riktigt himla känslosam och då kan jag gråta för i princip vad som helst. Här är några exempel som alla har inträffat under de senaste 2 åren. (Dvs inte när jag var 6 år gammal som ni kanske kan tro). 

- När jag skulle skriva samhällsprov
- När jag skulle duscha och vattnet blev för kallt
- När någon på skolan snodde min penna
- När jag tappade min mobil
- När jag ramlade i snön
- När syrran åt min choklad
- När jag började tänka på min familj i en bilolycka
- När jag tappade min macka
- När pappa sa att jag skulle diska
- När mitt fysikprov blev inställt
- När syrran tog mina tuggummi
- När jag lagade mat och alla konstaterade att det var salt
- När jag skulle skriva kemiprov
- När min lillebror åt upp den sista semlan (grät i en kvart)

Priset för 'saker som får mig att gråta 'går dock till en händelse som inträffade för 5 år sen. Min älskade, muslimska vän Jasmin gick på den tiden i samma skola som mig och en dag när skolan serverade fläsk i skolmaten hade hon råkat äta av den utan att inse vad det var. Hon kom därefter gråtandes till mig (Jasmin gråter för övrigt alltid) och hon berättar hur hon mår så illa och kommer spy. Jag blir grymt påverkad och börjar även jag tåra upp. Jasmin börjar spotta på marken och när jag råkar kliva i hennes spott börjar jag storböla. Serri. Jag bölar för att jag klivit i Jasmins fläsk-spott. Töntigaste jag någonsin gjort. Värre än gången jag grät då jag träffa Darin.



/Samar

Kommentarer
Postat av: jaq

HAHAHAHAHHAHAHAHAHH SISTA ÄGER JU!!

2010-11-27 @ 16:24:10
Postat av: J&E

söt blogg! besök & kommentera våran oxå :P

Kram!

2010-11-27 @ 22:23:35
URL: http://babysmurfarna.blogg.se/
Postat av: Mohammed

Varför gråta över ett inställt prov? Det är då man ska FIRA. :P

2010-11-27 @ 23:15:51
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har! :)

2010-11-27 @ 23:50:28
URL: http://annabananah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0