Högar med plugg

Japp, som vanligt har jag högar med plugg som jag måste ta mig igenom. Känner mig dock ganska pepp på att köra - är redo att kämpa! Dessutom så har jag återfunnit min lust att träna, så imorron blir det ett friskispass (för första gången på en månad). Jag lyckades faktiskt (konstigt nog) gå ner 2 kilo under forskarveckan och det känns lite dumt att fetta tillbaka dessa nu, så jag tänkte passa på att bygga lite muskler nu när kroppen ändå bränner. Hahahaha, shit vad konstig den där meningen vart! Äh! Knas, knas. Det är väl Samar i ett nötskal?!


Hahahaha, kolla vad fet mitt lår ser ut. Det är faktiskt båda låren som tillsammans ser ut som ett stort! Faktiskt!

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0