Mumma - eller så inte.

Känner mig lite som en "retarderad rörelse" som min lillebror skulle säga. Har en viktig uppgift tills imorron men jag har inte förberett mig tillräckligt. Förhoppningsvis flyger det in en fågel i mitt rum under natten, andas (alt. tuggar) lite på mig och smittar mig med rabies. Sen är det bara att vänta några timmar tills jag kan ta skjuk-ledigt för resten av 3:an. Då skulle jag kunna vänta med allt skolarbete och fokusera på högskoleprovet, knäcka högskoleprovet, återvända till gymnasiet, sätta 20.0 och därefter söka till läkarlinjen, komma in och plugga stenhårt tills jag blir en blodtörstig kirurg. But then again, denna plan kanske inte är så hållbar?!


Jag som kirurg! Kan ni fatta att denna bild bara är datagjord?! CHOKERANDE!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

vaaa, skojjar du med mig? datagjord :O?!

2010-11-15 @ 09:55:41
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vill du bli läkare?

2010-11-15 @ 15:56:54
Postat av: Amela

Samar på mitt språk betyder käftsmäll . hahaah

2010-11-16 @ 00:11:12
URL: http://sthlmchick.blogg.se/
Postat av: jasmin din favorit syrra som du älskar mer än alla anndra.

hej hej samar! det ser ut som du har ätigt bajs och sedan bajast utdet igen och sedan ätigt upp det igen med pesto och marenger:m min smilis ser handikappad ut jag vet!

2010-11-19 @ 20:29:25
URL: http://jaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0