Ruskigt nära deadline

Ha! Är inte detta typiskt mig? Jag har ett PM (dock räknas det enligt min syrra inte som ett PM) som ska in 00.00. Om 4 timmar. Har Samar börjat? Svar: Nej. Förekommer detta ofta? Svar: Ja. Kommer det att ordna sig ändå? Svar: Jag vill inte jinxa (stavning?) det men troligtvis ja. I värsta fall skickar jag ett tomt mail och "glömmer" att bifoga PM:et. Is it a bird, is it a plane, no it's just Samar The Manipulater! BAM!

Låt dig inte luras av offer-looken. She's a beast!

/Samar

Kommentarer
Postat av: ele

Vad är ett PM?

2010-11-12 @ 11:08:46
Postat av: smr

Typ en skriftlig sammanfattning av en muntlig redovisning..

2010-11-14 @ 12:20:26
URL: http://retardsunites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0