What a dreadful day

Nu är den här, dagen jag har fasat i 2,5 år. Dagen jag hoppades skulle försvinna på något magiskt sätt.. Dagen då jag ska hängas. Närå. Idag är det mösspåtagning. L ä n g t a r. ÅHH! Det kommer bli så fult! Jag kommä se ut som än rappare som ha än såndär vit "du-rag" (tygbit) på hövve och nå jäkla clownhatt över dä! HU SKA JA KUNNA VA REPRESENTABEL I DÄ?! SVARA!

I värsta fall så går jag runt med hatten i handen och viftar med den. :) Hahahahahaha, kom på en rolig parentes nu. Till alla er som inte känner mig personligen kan jag berätta att jag har världens största händer, tänk manshänder. När jag var yngre var jag as rädd att jag aldrig skulle hitta en bröllopsring som var tillräckligt stor och då bestämde jag att jag skulle ha ringen på en kedja runt halsen istället. Hahahahaha, vilken mega tönt. Jag trodde seriöst att jag hittat världens bästa lösning till mitt töntproblem. Ack så fel jag hade. 



/Samar

Kommentarer
Postat av: Hanan.

Jag vet inte.

Är du också palestinsk, jag också. :)

2010-11-24 @ 11:58:26
URL: http://thehanis.blogg.se/
Postat av: Amal

hahaha har ni redan mösspåtagning? är det inte runt april/maj?

2010-11-25 @ 18:40:45
URL: http://amalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0