Trött på att vara sämst!

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT VARA SÄMST! Jag satsar aldrig - kämpar aldrig - riskerar aldrig. Jag kör på samma gamla trötta, omotiverade sätt och förvänta mig framgång. VILKET BULLSHIT! Jag suger. Jag är sämst & jag försöker aldrig bli bättre!

Sanningen är att jag kan acceptera de dåliga resultaten jag får. Jag förtjänar dem. Idag fick jag exempelvis resultatet på högskoleprovet. 1.0! ETT KOMMA NOLL! 68 poäng landar mig på plats 1.0!! Kanske värt att tillägga att jag fick 67 poäng förra året. JA, JAG HÖJDE MED ETT JÄDRANS POÄNG! Men, som sagt, jag förtjänar det!

Jag är sämst - och ju tidigare jag kan acceptera det desto bättre. Nu vill jag kämpa! Jag vill köra!! JAG SKA BANNEMEJ KNÄCKA!! JAG ÄR SÅ GRYMT TRÖTT PÅ ATT VARA SÄMST!


Fejkkämpare nr 1. You need a wake up call missy!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså ärligt! Du har fan MVG i typ allt! Lägg av och var tacksam för dom betygen!

2010-10-24 @ 10:27:52
Postat av: gigiii

de ser ut som duu bajsar på bilden samarisimum/ana gtina som tkr du e svikare

2010-10-24 @ 18:34:11
Postat av: mensan

är man otacksam om man vill förbättra sig? idiot över...man märker att dina betyg är G..haha...



gina aka anagina aka al sajeda gigi

2010-10-24 @ 21:20:21
Postat av: tommy

Det är bra du har rätta kämpaandan! Men 1.0 är ingen katastrof och högskoleprovet är rätt svårt..

2010-10-25 @ 20:12:19
URL: http://jobbar.inte.nu
Postat av: Anonym

Nej, men jag tycker att man ska vara tacksam för det man har och inte klaga så jävla mycket! Tänk på folk som fick mindre än dig på HP. Är dom sämst? Ser du ner på dom? Eller vad är grejen?

Det roliga är att jag brukade vara som du är nu och fick ganska bra betyg och var aldrig nöjd osv, sen krashade allting och jag inser nu hur jag hur jag borde ha reagerat.

2010-10-26 @ 16:52:28
Postat av: smr

Svar till anonym:



Anledningen till att jag skriver som jag gör, trots att fått riktigt bra betyg hittills, är för att jag inte presterar lika bra som jag vet att jag kan. På senaste tiden har jag inte alls satsat lika mycket som jag kan och därför får jag resultat som är sämst jämfört med vad jag vet att jag kan.



Det är väl helt självklart att jag inte ser ner på folk som inte har samma resultat som mig och så länge dessa personer gör sitt bästa så finns det ju inte ett skit som jag kan säga, jag gör ju inte ens mitt bästa själv.

2010-10-26 @ 20:19:03
URL: http://retardsunites.blogg.se/
Postat av: tommy

Det är jobbigt att känna sig tvungen att prestera bra resultat inom skola, idrott eller arbete och när man inte får prestera typ när man gått ut skolan så kan det göra att man mår sämre pga att man inte får prestera längre...det är farligt när man "blir sina prestationer" t ex identifierar sig med en som har MVG i alla ämnen och sen vet man inte vem man är när man inte får betyg längre. Du är nog inte motiverad att plugga och då är det svårt, du får göra annat så länge och invänta motivationen att plugga ska ev infinna sig igen...

2010-10-27 @ 23:44:47
URL: http://jobbar.inte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0