Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge


Vilken comeback!! Is she really back? Jajjamensan fläskkotlett. (Rimma inte ens?) Samar har i vart fall avbrutit sin bojkott av bloggen och beslutat att det är dags att ge tillbaka lite. Sanningen är att jag har kommit igång i skolan ordentligt nu - och med en stabil ekonomi & en giftemål på räls så känner jag mig redo. Hummm. Now this can't be right. Hum.

Vilken buse jag är idag!! Känner att jag snackar en massa "gojja" när det finns 1000 andra saker att blogga om. Grejjen är den att jag har kacklat non-stop om politik i 3 dar och orkar helt ärligt inte sätta mig in i politikdebbaten här på min heliga sida aka. bloggen. Ni får helt enkelt nöja er med den 'ickepolitikrelaterade' Samar.

Bild? Bild? Bild? Tror nästan att jag ska kontra med den ABSOLUT FJOLLIGASTE & FJORTIGA bilden jag har. Om ni inte trodde att jag kunde se ut om ett töntigt miffo så har jag motbeviset här:



Läsare: "Hej bloggen! Hur tänkte Samar här?!?!?!"
Svar: Hej kära läsare. Samar tänkte: 'Se ut som en fjolla. Sådär ja. Handen på väggen.'


/Samar

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Den var riktigt bra. Så du borde läsa den :)

2010-09-21 @ 22:49:40
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0