Föräldrarnas bröllopspresent...

Hahahhahaha! Ibland är mina föräldrar lite för ärliga... Idag när vi sitter runt matbordet kommer vi in på ämnet presenter. Vi snackade lite om Eid-presenter och kom in på mamma & pappas 20-års jubileum som firas den 27 september. Storasyrran som verkar spy ut pengar frågade om föräldrarna ville ha en resa i bröllopspresent:

Storsyrran: Vill ni åka någonstans? Vart som helst?

Mamma:
Ja! Vi kan åka till exv Iran.

Storsyrran:
Varför ska ni åka till Iran?!?

Mamma:
Det är ju dit alla åker för plastikoperationer. En fjärdedel av priset här i Sverige så då kan jag fixa mina tänder, suga lite, spänna lite, skära lite..

Lillasyrran:
Va?! Ska du operera näsan?! Är inte det haram?

Mamma:
Vem har sagt något om näsan? Jag har en liten, smal näsa. Inte som din potatisnäsa. Jag har en liten näsa och små läppar - inte som er (pekar på mig)!

Tror mamma var lite för ärlig den här gången...


Vi skämtar en hel del om mina gigantor-läppar, men så illa är det väl inte?!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Haha, ja det blev äntligen av.



Potatisnäsa? Då ska du träffa mig o mina syskon.

2010-09-05 @ 23:43:11
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: rami

HAHA det är inget fel med khalto mahas självförtroende...haha..



samar dina läppar är dom finaste...även om de är torra...mm (nickar) (äter kaviar)(*ler kan du se mig i vimmlet?)

2010-09-06 @ 03:47:25
URL: http://dumtavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0