Klassfoto på fredag!

Nämen! Bloggen? Lever du fortfarande?! Mår du bra? Hur mår mamma? Hur mår pappa? Hur går det i skolan? Känns det OK i magen? Hahaha - Nä, nog med kallprat.

På fredag är det klassfoto. The final class-photo, ever!! Ohh! Spännande! Nejdå, känns inte alls så spännande faktiskt. 'Men Samar?!? Hur kommer det sig att du inte är ens är en smula nervös?!' Jo, du ser bloggen: Jag har övat på mina poser! Ja, det är sant! Jag har övat och övat och övat och nu finns det inte en chans i världen att det blir fel! Kolla själv hur många poser jag kan tänkas göra:











Åsså' givetvis, om jag får möjlighet att köra lite arab-poser:

Samt med rekvisita:



Notera hur jag ler med ögonen i denna sista, men ack så vackra bild! Jag tror denna är vinnaren!!

/Samar

Kommentarer
Postat av: ginalicious

hej ana samar! jag är ett stort fan av dina lår, kan jag få känna på de? du hade en fin skjorta också, jätte trefilk momken ta3tini ekama?

2010-09-22 @ 11:48:51
URL: http://anagina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0