9 grader sol

Mitt hjärta ler varje dag solen skiner. På riktigt. Jag blir så glad av vårvädret att jag nästan spricker. Jag såg på väderprognosen att det skulle vara 6-10 grader hela veckan & ni vet väl vad detta innebär?! (Jag förväntar mig seriöst inte att ni ska förstå vad det innebär, det är typ världens mest långsökta koppling... Möjligtvis om ni kollar på bilden..) Det betyder att snön kommer att smälta under veckan och nästa kommer cykeln ut! Fasiken vad jag längtar!


Förra året när jag fick min älskling. 

/Samar

Kommentarer
Postat av: puffaren

omg ja har faktiskt en likadan cykel fast i mörkblå:O:O:O

Här där jag bor har det just regnat....

2011-04-04 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0