Avis? Jag?

Min lillebror har just haft en Prao-vecka på pappas jobb (data-tekniker tror jag?) och har för någon anledning lyckats kamma hem en hel del souvenirer: Data-mus, USB-minne, data-program(spel?) och en hårdisk. Justeja, glömde jag att skriva det?! Han fick en dator. Ja, en dator. En dator som han "piffade upp" genom att slänga in nån minnens-sak & en brännare. En massa andra saker också, men jag fattade ingenting av vad det var.

Hur ser Samar på detta då?! Är hon avis? YOU BET YOUR AS I AM! Jag har praoat (heter det så?) på 5-10 olika platser under min skolgång och inte fasiken har jag fått en dator! Jag har samlat på mig ett pennfodral, ett paket plackers + specialtandborste, ett 100kr presentkort och sist OCH minst: några ynka "Tack".

Vad gör lillebror? Han fifflar in sig på farsans jobb och kommer hem med en skattkista. Avis var ordet. 

Hade till och med nöjt mig med ett simpelt USB. Bara sådär.

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0