Beslutsångest?

Undra hur många gånger jag kan ändra mig kring universitetsrankingen? Seriöst? Det är inte värsta big deal egentligen, har ju 7 städer/skolor att ranka & jag kommer säkert ändå inte in nu till hösten, så varför spelar det så stor roll? Egentligen ligger inte problemet i själva beslutstagandet, jag har inget problem med att välja något. Problemet är att jag ändrar mig varje dag och jag är rädd för att bli fast med ett val jag kommer att ångra. Idag är BTW sista anmälningsdagen, jag har exakt 4,5 h på mig att komma fram till ett beslut jag kan leva med hela mitt liv.

Jäklar vad bipolärt detta inlägg blev. Å ena sidan försöker jag övertala mig själv att det inte är så viktigt vad jag väljer, å andra sidan så tycker jag raka motsatsen: It's the end of the world!!

/Samar

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

ta stockholms universitet så e du tsms med gina iallafall

kan ni ju träffas :)

jag antar att du har saknat ginisen ;)

2011-04-15 @ 19:34:26
URL: http://amoalfreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0