Har jag ett liv nu?!

Jag kom att tänka på en rolig sak här om dagen. Jag har faktiskt ganska mycket på gång i mitt liv just nu, till skillnad från när jag var yngre (typ 11-12). Följande exempel är framtaget för att illustrera min poäng:

Främling frågar 12-årig Samar:
Vad gör du på fritiden?
"På fritiden brukar jag vara med kompisar (främst the crew (Jaq, Ginimum, Rami, Naddo)). Och jag tycker om att kolla på TV också."

Främling frågar 17-årig Samar:
Vad gör du på fritiden?
"På fritiden är jag med kompisar när jag hinner, annars så brukar jag försöka träna en hel del och lägger även tid på att blogga då jag driver en "humorblogg". Sen så jobbar jag några gånger i veckan som föreläsare. Håller även på att ta körkortet just nu. Justeja, ska ju bli läkare så jag försöker väl få in lite pluggtid då och då."

Innebär detta att jag har ett liv just nu? You tell me.


Sen är jag ju dessutom "kompis".

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0