Kommentarsvar?!

Vad är grejjen med att alla i bloggvärlden ska hålla på med kommentarsvar? Ni vet, någon skriver något på någon annans blogg, säg att Anna skriver något på retardsunites.blogg.se - då måste retardsunites gå in på Annas blogg och svara i hennes kommentarfält: "Svar: ...". Som om man är skyldig ett onödigt svar på en kommentar man fått. Världens mest onödigaste grej. Det som gör det hela så mycket värre är när man klickar in på personens kommentarfält och ser:

Kalle skriver:
Svar: Ja, eller hur!

Sanna skriver:
Sv: Jag tycker också det!

Johanna skriver:
Svar: Tack för din kommentar, idag ska jag gå på stan.

Pelle skriver:
S: Jag är 17. Sj då?!

Är det bara jag som tycker att detta är fett onödigt? Vill man inte hellre ha en kommentar om inläggets innehåll? Aja, you guys do as you wish, men jag fattar fortfarande inte grejjen med det hela. 



/Samar

Kommentarer
Postat av: puffaren

haha word!

2011-04-28 @ 14:44:03
URL: http://taqwa.blogg.se/
Postat av: Noor

den lägsta marknadsförings nivån, helt enkelt :P

2011-04-28 @ 17:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0