"Mamma, pappa"

"Mamma, pappa. Jag fundera på att tacka nej om jag kommer in på läkarlinjen. Ta en paus under ett halvår och börja till våren istället. Kommer jag in nu till hösten så är jag i stort sätt garanterad en plats till våren då intagningspoängen alltid är lägre efter ett halvår. Jag kan ju jobba, eller resa. Någon typ av studiepaus. Jag kommer ju börja så småningom, men jag kanske inte vill börja nu direkt."

Försök förklara detta till mor & far. Att tacka nej till läkarlinjen (om jag överhuvudtaget kommer in) -Well, can you even imagine it..? Känns idiotiskt att bara skriva ett inlägg om det, tänk att faktiskt göra det.



/Samar

Kommentarer
Postat av: tommy

Du kan ju titta på Greys anatomy eller Cityakuten i ett halvår så är du i kapp ;)

2011-04-21 @ 00:47:58
URL: http://jobbar.inte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0