SLUTSPURT

Nä nu räcker det! Fasiken vad jag lallar på hela tiden. Jag badar i plugg - mer än någonsin innan - men ändå gör jag inget åt saken. Jag svär på allt - trots att studentmössa inte kommit än så har jag tagit studenten inombords. Jag bara slöar och tror att allt kommer att lösa sig. Nu får det vara nog.

Från och med imorgon börjar slutspurten.
Det är mindre än 2 månader kvar av skolan och jag vill inte fortsätta lalla runt & slösa min tid. Från och med imorgon (idag om ni läser detta på torsdag, igår om ni läser det på fredag, 2 dagar sedan om ni läser på lördag, 3 om du läser det på söndag (well you see where I'm going with this (if not I feel sorry for you (and you may need to consider extra help)))). (Höhö, 4 paranteser inom varandra. Imponerande.) Från och med imorgon så ska saker bockas av! Från och med imorgon ska jag köra stenhårt! Jag lovar bloggen! SLUTSPURT FÖR FASIKEN!! (Måste alltid skrika/svära som en galen man för att peppa mig själv.)



/Samar

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

jag förstår precis vad du menar

jag ska skriva en bokrecension imorn och vi har haft 3 veckor på oss att läsa klart boken (förutom påsklov) och jag försöker läsa klart den NU (290 s och jag börjar nu lixom)

jag gör så varje gång, jag var förut världens plugghäst, nu e jag slöfock som lever framför fb och bloggj*vrln

hare bäst

//3amo alfred^^

(btw, om du undrat över mitt namn, på arabiska kallar de mig alfariid ;) )

2011-04-28 @ 00:25:32
URL: http://amoalfreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0