Thats me

Det är så typiskt mig att hamna i en låst situation. Alltså att jag vill göra något speciellt, men kan inte göra detta förren jag gjort något annat som jag inte kan göra förren jag gjort något tredje. Just nu är jag hungrig som tusan men jag kan inte käka förrens jag bytt om och jag kan inte byta om förrens jag tvättat bort sminket och kan inte göra det förren jag städat rummet, som jag inte kan göra förren jag lagt ifrån mig datorn. Ni förstår vad jag menar va? Jag vill bara gå och käka nu, nu, nu men kan liksom inte. Åhh, nu kurrar magen. :(

/Samar

Kommentarer
Postat av: puffaren

lol beslutsångest lr :P du kan ju alltid fuska också ;)

2011-04-06 @ 22:41:57
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Söt blogg <3

2011-04-07 @ 08:30:49
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0