Det nalkas flytt

Om exakt en vecka flyttar jag till Uppzala. (Tyckte det lät mer exotiskt.) Har redan fraktat ner det mesta och nu är det bara högvis med kläder och lite käk (hoppas på att mamma vill donera en rispåse till mig) som ska med ner. Biljetten är redan bokad - tur, ingen retur. Ska bli grymt kul men kommer säkert sakna min familj som tusan.

Jag är ganska uppvarvad över hela grejjen. De stora frågorna: Hur långt tid kommer det ta innan jag tappar bort mig? Hur många timmar kommer jag att vandra i ovisshet innan jag hittar igen mig? Kan man verkligen cykla med en karta i handen? Hur mycket pengar är folk villiga att satsa på att jag tappar bort mig? Vilket väder kommer det att vara när jag tappat bort mig? Vem ringer man när man gått vilse? Så många frågor. Någon som har svar?



/Samar

Kommentarer
Postat av: jasmin

regn....12 minuter

2011-08-20 @ 17:22:17
Postat av: pinglan

Går du vilse så ringer du eniro eller liknande. Inga problem, bara du inte glömmer mobilen hemma :)

2011-08-21 @ 17:57:08
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0