Did I tell you I got punked?

Ja, punked som i punktering. 

HAHAHAHAHAH!! Tydligen så har jag det!! (Var tvungen att kolla på bloggen och såg att jag faktiskt skrivit om det för några dagar sedan. Snacka om att jag är helt vilsen i huvudet. Fasiken vilken bra blogg detta måste vara, inte nog med att vartannat inlägg är på gränsen till mentalt, men jag glömmer dessutom bort vad jag redan bloggat och upprepar därför det igen och igen. Pris för bästa blogg, Retardsunites.blogg.se. Tveklöst.



/Samar

Kommentarer
Postat av: Svarten

I wish I was a punk(ed) rocker: http://tinyurl.com/435d2e



Fråga mig inte varför jag skriver denna kommentar och länkar till den häringa sången. Kanske något med att jag hörde den på Musikhjälpen härom dagen och gjorde en koppling mellan Gina och dig och inläggets rubrik eller nåt sånt. Tja, nu är det i alla fall gjort...

2011-12-15 @ 09:48:50
URL: http://svarten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0